Blommor på balkongen

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen. Har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen det senaste, men ska försöka bättra mig med det :p Jag köpte en fin dahlia idag som jag planterade i en kruka ute på balkongen. Älskar verkligen dahlior, vill ha massa i olika färger, men det får räcka med den här orangea så länge :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 

Äsch det är sommar man får glömma bort bloggen då och då :D Fint det kommer bli på balkongen

Svar: Hehe jaa, har varit ute rätt mycket, men inte haft kameran med bara, så har inte blivit några nya bilder :p Det blev väldigt bra med blommorna på balkongen :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

jättefina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Felicia

Vilka fina bilder!! Jag är ny på fotografering och jag har vissa begrepp som jag inte förstår.. Har försökt googla men har typ inte fattat något.. Skulle du kunna förklara vad DX o FX är? Vad är skillnaden och vad är fördelen/nackdelen med den ena jämfört med den andra? Passar alla FX OBJEKTIV till DXkameror o tvärtom? Och vad är "asp-C format"? :)

Svar: Tack så mycket! :)) Jag är verkligen inte bra på att förklara sånna saker, så jag kan nog inte hjälpa dig så mycket med detta tyvärr.
Johanna Fåglund

Jättefina bilder !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: