Blåvingen

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
 
En bild från 11 juli. Älskar att fota fjärilar, speciellt blåvingar som är min favorit av dom som finns här. Hade inte tid att fota dom så länge sist så har tänkt gå tillbaka till det stället där dom fanns och fota mer någon dag. Fjärilar kan vara ganska svåra att fota, så det är bra med lite mer tid :p 

shit vilken fin bild! Hur får du till det!? Flyger dom inte iväg??

Svar: Tack! :)) Joo, men ibland sitter dom kvar lite längre så man hinner få någon bild :p
Johanna Fåglund

så fint bilde!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

underbar bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad duktigt du är med kameran!!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Så vacker! Och vilken fin bild.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fantastisk bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Haha, i mitt senaste inlägg så har jag fotat en likadan och när jag fotade den så tänkte jag på dig haha!

Svar: Haha vad kul :p Dom är verkligen fina dom där blåvingarna :))
Johanna Fåglund

Åh så fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud så söt!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Fotar du i något fjärilshus då eller lyckas du på något mirakulöst sätt hitta dem överallt?

Svar: Nej, det finns inget sånt här ;/ Hade velat ha ett :p Dom här blåvingarna brukar flyga runt på ett ställe där det finns ljung har jag märkt.
Johanna Fåglund

Jättefin! :) Och solnedgångsbilderna här nedan är också jättfina! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt otrolig bild! Vad duktig du är

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: