Winter is coming...

...fast bara för två dagar då all snö regnat bort idag ;o 
I lördags snöade det massa så jag och Tobias åkte iväg och gick en sväng i bokedalen. Var jättemycket snö överallt och skogen blev sådär vit och fin. Det är så himla svårt att få det på bild som det såg ut i verkligheten, men här är några bilder som jag tog under våran lilla promenad :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Såå fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Brace yourself... (ja, trodde det var ett got-inlägg först haha). Hur fångade du snöflingorna så bra på bild 4? Slutartid?:) Fint i varjefall!

Svar: Hehe tyckte att det passade som rubrik :p Jag använde mitt macro, Tamron 90mm och fokuserade mitt ute i luften med en ganska stor bländare för att bakgrunden skulle bli suddig. Inställningarna jag hade var: 1/400sek, f/3.2 ISO 400
Johanna Fåglund

Åh vad fin bild med fokus på snön som faller :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

fina bilder- älskar snön

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Så tråkigt att snön försvann så snabbt :(

Svar: Tack! :)) Ja, väldigt tråkigt ;o
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: