Vattenfall

Tråkigt att jag inte har några nya bilder att lägga upp, men får se om jag fotar lite imorgon. Så länge lägger jag upp en bild från i somras på ett fint vattenfall. Gillade det stället, skulle vilja åka dit igen om några månader när det är mer vårigt ute. Så kanske vattenfallet är lite större också, för det var inte så mycket vatten när jag var där. 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

vad fin :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfint! Vart hittar du alla fina vattenfall? :p

Svar: Tack :)) Jag vet inte, lite olika :p Googlade en gång på "vattenfall runt göteborg" och på det sättet hittade jag Ramhultafallet som jag fotat vid flera gånger :p Detta hittade jag när jag och Tobias åkte till Halleberg/Hunneberg.
Johanna Fåglund

Du tar såååå grymma bilder! :)

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

vacker :)

-Va gärna med i min veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka! Vinnaren publiceras i morgon kl 21.00 !<3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: