Ugglor och en pilgrimsfalk

Här kommer några fler bilder från Nordens ark förra helgen, lite fågelbilder. Ugglor är ju såå söta! :)) 
Tänkte också säga att Tobias har börjat uppdatera sin blogg igen. Jag gjorde en snabb ny design för honom också. Ett inlägg från när vi var i Norge har kommit upp än så länge och fler kommer :)) Klicka här för att komma till den! 
 
Nu är Lisa här och ska klippa Tobias, sen ska vi äta middag och hitta på något kul :)) Jag och Lisa var ute förut på askimsbadet och höll på att blåsa bort, får se om det blev några bra bilder från det :p 
 
Jag hann inte riktigt med med fokusen här, men gillade den ändå :p 
 
Mördarblicken ;o 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

grymma bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder, tyckte den där bilden som var ur fokus var riktigt häftig. Och får värsta Harry Potter känslan av de sista :P

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Sandra

Hedviiiig :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så fina foton! :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, så fina! bra fångat !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, så vackra bilder på fåglarna :-)

Kan icke du skriva tips på hur du sparar bilder för bloggen? Tycker bilderna tappar så mycket skärpa för mig.

Svar: Tack :)) Ja, det skulle jag kunna göra.
Johanna Fåglund

Åh, tack va snällt :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: