Throwback Thursday

Jag tänkte att jag skulle börja med Throwback Thursday, får se om det blir varje torsdag eller inte, men det är bra när man inte har några nya bilder. Finns så många bilder man gillar som kanske blir lite bortglömda efter en tid, så det är kul att lägga upp dom igen och kanske berätta lite om dom :)) 
Den första får bli en bild på mig från februari 2013. Hade gjort en sminkning till en tävling med temat "stjärntecken". Gjorde stjärnbilden av mitt egna tecken som är skytten. Blev själv väldigt nöjd och det var många som gillade den så jag vann tävlingen! 
 
Just stjärntecken är ju mitt nya tema på sminkningar detta året, så det kommer komma upp en i månaden detta året igen (förra var ju månadsstenar). Fast kommer inte att göra dom såhär, utan mer inspireras av själva stjärntecknet, alltså lejonet, kräftan osv (ni förstår nog). Kommer säkert bli svårt, men det ska nog gå bra. Ska försöka hinna göra den första till helgen :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 

Sjukt häftig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad snyggt :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Coolt!
Skall bli jätte kul att se resultatet från stjärntecknena du skall göra i år :)

Svar: Tack! :)) Det ska bli kul att göra dom!
Johanna Fåglund

Så himla snyggt sminkat! Jag förstår inte hur du kan vara så duktig?!

Svar: Tack så mycket! :D Innan jag gick min utbildning till makeupartist kunde jag ingenting, så det är mycket tack vare den som jag kan sminka :p Sen lär man sig bara ännu mer om man sminkar mycket och testar olika saker :))
Johanna Fåglund

Snyggt! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh galet vad fint och häftigt! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så häftigt, snyggt och läckert:-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Emilia

Vilken cool och fin sminkning! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: