Throwback Thursday - D800

Idag lägger jag upp bilder från när jag fotade med min D800 för första gången i september 2012. Jag älskade den verkligen från första början. Helt annorlunda att fota med än min D80 som jag hade haft i några år.  
Jag var i botaniska trädgården, det hade regnat tidigare på dagen, men sen kom solen fram och det var fina droppar överallt. Perfekt tillfälle att testa min nya kamera och jag är fortfarande lika nöjd med bilderna som jag tog. Det är ett av mina bästa fotominnen jag har, när jag fotade dom här bilderna med min nya D800, även om det bara är vanliga bilder på blommor och droppar så var det en sån härlig känsla jag hade när jag fotade :))
 
 

Himla vackert!
Jag längtar till sommaren!

Svar: Tack :)) Det gör jag också!
Johanna Fåglund

Underbara bilder! Det är något speciellt varje gång man provar ett nytt objektiv eller en ny kamera, ren materiell lycka helt enkelt hehe. ^^

Svar: Tack! :D Haha jaa, ellerhur!
Johanna Fåglund

SÅ fina bilder! Fick världens längtan efter sommaren nu! (:

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackra! blev helt kär i tredje bilden!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vad för objektiv har du fotat dessa fina bilder med?

Svar: Dom är fotade med Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro.
Johanna Fåglund

isa

vad har du för objektiv på dessa? sjukt fina!

Svar: Dom är fotade med Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro. Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: