Tävlingsbidrag

Jag tänkte vara med i Annies fototävling hon har i samarbete med Kamda.se. Eftersom mitt mörka ND-filter gick sönder för en månad sen skulle jag vilja vinna detta filtret och lägga till mellanskillnaden själv. Ett lite mörkare filter än mitt förra så jag kan ha ännu längre slutartider :)) 
Temat är "Djur & Natur" och här under är bilden jag valt att tävla med. Fotade den en tidig sommarmorgon förra året. 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Sååå vacker bild! Hoppas verkligen du vinner!

Svar: Tack så mycket! :)) Hoppas jag med, men får väl se. Såg att det var flera fina bilder med :p
Johanna Fåglund

Vad roligt att du deltog i tävlingen, och jag vill även gratulera, du blev vinnaren :) Jag har kontaktat Kamda och angivit din mailadress (den som står i din bloggmeny) :)

Svar: Oj, vad kul!! Tack så jättemycket Annie :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: