Stjärntecken - Stenbock

Nu har jag gjort den första sminkningen till mitt nya tema som är stjärntecken. Först ut är Stenbocken. Den är ju egentligen både i slutet på året och början, men jag valde att ta den nu. Kommer inte gå efter någon speciell färg, utan ta den färgen jag känner för och tycker passar.
Vet inte om jag blev så jättenöjd med denna, blev inte riktigt som jag ville, men den får funka :p Försökte göra ögonbrynen som hornen på stenbocken, men det var lite svårt att få det jämnt för mina ögonbryn är lite olika :p
Men får försöka göra nästa bättre :))
 

Snyggt :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow, vad snyggt! :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Superfint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt coolt!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

tycker det blev asbra!! Ser fram emot resten av sminkningarna, det är ett roligt tema :D

Svar: Åh, tack! :D Ja, det ska bli roligt att göra dom också!
Johanna Fåglund

du kanske kan ha någon referensbild eller länk :)
jättefint :D

Svar: Du menar när jag ska göra nästa? Tack :))
Johanna Fåglund

Frän sminkning! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Riktigt Snyggt!!!!!😍👸

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Tycker det vart hur snyggt som helst! Ska bli superkul att få se de andra också så småningom. :)

Svar: Tack så mycket! :D Så kul att du tycker det! Ska bli roligt att göra dom också :p
Johanna Fåglund

Är nästa vattuman? :D Ser fram emot det i så fall. Jag är vattuman!

Svar: Ja, det är nästa.Vad kul, får hoppas att jag kan komma på något bra till den då :p
Johanna Fåglund

gillar verkligen ögonbrynen, tycker du lyckades utmärkt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Fräckt!! :) Jag är stenbock!

Svar: Tack :)) Då var det ju bra att du gillade den :p
Johanna Fåglund

Åh, såå coolt och snyggt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Snyggt! Att brynen var hornen förstod man :-)

Svar: Tack! Vad bra :p
Johanna Fåglund

Rebecca

Jag tycker att det var en riktigt bra tolkning av stenbocken!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: