Snöflingor

Tidigare idag började det snöa ute, så det var helt vitt. Det var några plusgrader och såklart började det regna och nu har allt blivit slask. Synd att det inte kunde ligga kvar lite längre, så himla tråkigt med regn. Imorgon ska det fortsätta hela dagen, hade velat gå ut och gå med Tobias och våra kameror, men får hoppas det är bättre på söndag istället. 
Blir ett litet kollage jag gjorde förra vintern med några av mina bilder på snöflingor. Synd att det inte har varit några "fotoflingor" som jag kallar dom denna vintern. Tycker det är väldigt kul att fota sånna. 
 
Nikon D80 / Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Jag vill oxå fota snöflingor, du är så himla duktig! =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh jag väntar också på snöflingor så jag kan fota! Kanske kommer i januari eller februari :)

Svar: Jaa, flera av dom här uppe har jag fotat i slutet på januari och februari, så hoppas det kan komma lite bra snöflingor då :))
Johanna Fåglund

Wow, helst fantastiska bilder :) Ja, visst är det tråkigt att snön försvann så fort :/

Svar: Tack :)) Ja, väldigt tråkigt!
Johanna Fåglund

dessa bilderna är så fina! Gillar mest de i hörnen längst ner :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Lite ont om snö här nere i Skåne, vill också fota snöflingor! Trots att jag inte tycker om vinter :)

Svar: Hehe ja nu är det verkligen ont om snö i detta ösregnet som är nu! Får hoppas att det kommer lite bra snöflingor så man kan fota snart så det kan bli vår sen :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

helt otroligt! inte sett något liknande, verkligen amazing! well done

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

oj vad fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder du bjuder på här, äntligen en passande blogg jag garanterat kommer fortsätta att följa! Kram

Svar: Åh, tack! Vad roligt :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: