Northern Light

Började redigera dom sista bilderna från Norge förut, men hann inte klart, så ska försöka få klart dom imorgon. Istället lägger jag upp ännu en bild från norrskenet jag fotade på juldagen, har flera bilder som jag inte visat från det. En lite kul grej var att en av mina norrskensbilder publicerades i alingsåstidningen på en halv sida. Alltid roligt när ens bilder uppskattas :)) 
Sen var det väldigt roligt att så många gillade mina bilder jag la upp igår. Jag var lite osäker på dom från början, så jag blev jätteglad över alla kommentarer! 
 
Jag skulle verkligen vilja åka och fota norrsken riktigt någon gång. Typ ta bilder som när man googlar på "northern light". Hade varit så himla häftigt! :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 
30sek f/4 ISO 2500

Låter häftigt och är säkert häftigt också :)

Svar: Jaa :)),
Johanna Fåglund

Sååå fin bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Verkligen vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow!!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Jag tyckte bara den bilden var amazing!
Vill också fota det!

Svar: Tack :D Det är väldigt roligt att fota norrsken, hoppas du får chansen någon gång!
Johanna Fåglund

Norrsken är ju såå fint!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh vill också! Grymt fint det vart alltså :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag skulle vilja se det med egna ögon någon dag, DET hade varit häftigt!

Svar: Ja, hoppas du får se det någon gång! Fast det har inte varit så tydligt som på bilderna när jag sett det, men ändå häftigt :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: