London

En sak jag inte har skrivit här i bloggen är att jag och Lisa har bokat en resa till London i början av April. Vi ska gå på McBusted-konsert!! :D Ska bli så himla kul! Eftersom vi bokade lång tid efter att biljetterna hade släppts fick vi inte dom bästa platserna, typ mitt emot scenen, så det är ju en bit ifrån. Men vi kommer ändå vara där och det är huvudsaken :))
Är ju faktiskt mitt 10-årsjubilieum som McFly-fan till våren, så detta passar hur bra som helst att fira det med! :D På 10 år har jag aldrig hört något jag gillar mer än McFly, dom är ju bara bäst! (McBusted är Busted och McFly ihopslagna för er som kanske inte vet :p) 
Det ska bli roligt att åka till London igen. Jag har ju varit där tre gånger innan, men för Lisa blir det första gången. Längtar efter att få fota där igen, har ju ändå utvecklats lite sen sist (2010), så blir kul att se hur mina nya bilder kommer bli. 
Redigerade en från förra gången som jag inte visat innan, gillade att fota kvällsbilder där, så himla mysig stad! 
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 
 
Och videon till en bra McBusted-låt 
Get over it

Vad roligt! :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh älskade London :)

Svar: :D
Johanna Fåglund

Fin bild =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Härligt... London är verkligen en häftig stad!!

Svar: Jaa, det är det verkligen :))
Johanna Fåglund

Kul med London, fastnade för bilden till 100%!

Svar: Ja, väldigt kul :)) Tack!
Johanna Fåglund

Superfin bild! Vad kul med London :D

Svar: Tack! Jaa, verkligen :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! :) Älskar London!


Svar: Tack! Jag med :))
Johanna Fåglund

roligt

Svar: Ja, ska bli jättekul! :))
Johanna Fåglund

Snyggt! Ska till London för första gången i vår och det ser jag fram emot :)

Svar: Tack! Åh, vad roligt! Det är verkligen en jättefin stad :))
Johanna Fåglund

fin bild jag har en tävling på min blogg om du vill vara med :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vad kul. Åker tillbaka nu i slutet av Januari igen ska bli så sjukt kul, den staden är ju bara för underbar. Hoppas att konserten blir toppen, Jag ska se/träffa Toms syrra när jag är där BTW :P

Svar: Vad roligt! Hade också velat träffa Carrie, hon verkar ju så himla snäll :)) Fast hade velat träffa hela McBusted också, men det kommer nog aldrig att hända haha :p
Johanna Fåglund

Anonym

åh så himla roligt, vill också åka till London igen! Och vill se McBusted!

Haha, oj, förra kommentaren var från mig ;)

Svar: Då svarar jag här istället :P Förstår det, ska bli jättekul att få komma till London igen! Och se McBusted! :D
Johanna Fåglund

Lena

Carrie är supergullig. Så sjukt duktig musiker och skådespelare och vilken bra förebild för unga tjejer därute i världen.

Svar: Jaa, bra att det finns sånna också :))
Johanna Fåglund

Åh, så himla roligt, konsert + london kan ju inte bli fel!!

Svar: Jaa, ska bli jätteroligt :D
Johanna Fåglund

Åhh, så avundsjuk!!

Svar: Hehe ska bli så himla kul!
Johanna Fåglund

Lena

Verkligen har du sett någon av Carries videobloggar? Kanske dem hon och Tom gör till varandra? :D

Svar: Har sett några, men inte någon av dom som dom gör till varandra. Får kanske kolla på det :p
Johanna Fåglund

Lena

Det tycker jag att du ska göra, så mysiga och knäppa :P

Svar: Får kolla det då :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: