Havet

Blir ett lite sent inlägg idag, men har inte hunnit lägga upp något tidigare. Idag var jag på bio med mamma och pappa och såg Hobbit. På tiden att jag gjorde det, tänkt göra det länge, men inte blivit av förrän nu. Gillade dom två första mer än denna, men den var ändå bra. Efter bion åkte jag med hem till mamma och pappa och åt middag där innan jag gick hem :))
Redigerade några bilder till från när jag fotade vid havet i fredags. 
 
Nikon D800 . Nikon 16-35mm / Nikon 50mm 1.4

Åh så fint :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ser nästan magiskt ut!!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Oj så vackra bilder, helt otroligt!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Karolina

Hej! Jag har nyss börjat fota stjärnor och vill gärna lägga upp mina bilder på min blogg, men när jag laddar upp bilderna på bloggen ser dom helt fruktansvärda ut! Pixliga, oskarpa osv. Hur gör du när du sparar bilderna för att dom ska se bra ut när du laddar upp dom på bloggen?

Svar: Mina bilder jag lägger upp är 744px stora, så jag förminskar dom till den storleken, lägger på lite extra skärpa och sparar sen bilderna för webben :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder, grym du är! :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Väldigt vackra bilder!
Kul med bio också. Sist såg jag Micke o Veronica.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: Tack :)) Den skulle jag också vilja se, men blir nog inte på bio.
Johanna Fåglund

helt underbart vackert!!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Såå fin blogg!<3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla vackra bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så hiiimla fina bilder!! <3

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

underbara bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder, superfina!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder!
Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder som vanligt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vackert!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

riktigt fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag säger det vaaaarje gång men - dina bilder är fantastiska!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åhh vilka fantastiska bilder:) vackert!! jag är sugen att gå en fotokurs... har du gjort det eller har du lärt dig själv? mvh// Helen

Svar: Tack! :)) Jag är självlärd, men gick foto b på komvux för några år sedan (a-kursen kunde jag bara tenta av).
Johanna Fåglund

Åh va fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Cecilia

Herregud vilka fina bilder!!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

fina bilder =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfint !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grymt fina bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: