Fyrverkerierna

Nyårsafton igår spenderades med Tobias, Pernilla, Sandra och Michael hemma hos oss med god middag och spel. Blev en väldigt kul kväll :)) Ställde upp kameran på balkongen vid tolvslaget och fotade fyrverkerierna, har ju sån bra utsikt, så det var roligt att fota därifrån och det blev några bra bilder. 
Hade ni en bra nyårsafton igår? :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Åh vilka underbart fina bilder!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Åh vad fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder du har tagit!
Om du vill och har tid någon gång får du gärna kika in på min blogg och titta på bilderna jag fotat på fyrverkerier och kanske ge något tips som jag kan tänka på till nästa år :)


Svar: Tack! Hade jag gärna gjort, men kommer inte in på din blogg, står att bloggadressen är ledig. Annars finns lite tips i mitt förra inlägg.
Johanna Fåglund

Så fint :) jag försökte mig också på att fota fyrverkerier igår. Det var första gången för mig och det är inte lätt, haha.

Svar: Tack! :)) Ja, det kan vara lite svårt. Inte så ofta man kan öva på att fota fyrverkerier heller :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder! Gillar den liggande med massa bokeh, :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så coolt! Jag försökte ta fyrverkeri bilder men de blev inte så här snygga som dina. Tack för tipsen om hur :)

God fortsättning på 2015 =)

Svar: Tack så mycket! :)) Så lite så! God fortsättning till dig med :))
Johanna Fåglund

Oj förlåt mig, hade råkat kasta om bokstäverna lite men nu ska de iallafall stämma! Jo jag läste där och har gjort ungefär så :p

Svar: Hehe okej :p Men det blev ju jättebra bilder. Vet inte vad för mer tips jag kan ge än det som står i inlägget.
Johanna Fåglund

Okej! Tack så mycket, är rätt nöjd över dom om jag kollar på de jag tog förra året :)

Svar: Det är härligt att se att man blir bättre :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: