Frost

Kom på att jag hade några bilder från 26 december som jag inte har lagt upp. Det var dagen efter att vi fotade norrskenet och det var jättekallt, så det hade kommit massa frost under natten. Det är ju så fint när allt är vitt av frost! 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Åh vad jag gillar de två nedersta bilderna :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackra å så unika!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh fina! Gillar den sista extra mycket! :)

Svar: Tack så mycket! Den gillar jag också mest :p
Johanna Fåglund

Sanne

Riktigt fina bilder!
Har en liten fråga! :) Hur får du så bra närbilder på frosten? Jag har samma objektiv, men det blir inte ens i närheten så bra som du får det.

Svar: Tack :)) Jag beskär bilderna så ser man frosten tydligare. Ibland har man tur att det är ganska stor frost som på understa bilden, så den behövdes inte beskäras så mycket.
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fint :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: