Sunrise

Jag fick hem ett nytt gråfilter i veckan (priset jag vann i en tävling för någon vecka sen). Ett mycket mörkare än mitt förra, så har sett fram emot att testa detta. Har velat fota i solnedgången med långa slutartider länge nu, men mitt gamla filter gick ju sönder när jag skulle fota det senast, så det gick ju inte så bra då. 
Idag har det varit soligt med lite moln, perfekt att fota sånna bilder jag hade tänkt, men ungefär en timma innan solen skulle gå ner blev det jättemolnigt och grått ;o Så det blev inga bilder.. Tråkigt när man sett fram emot att fota det nu, så blir det för molnigt. Får hoppas på att det blir bättre väder någon dag i veckan så jag kan testa mitt filter då.
 
Här är en bild på en soluppgång istället som jag fotade när jag var på Sicilien i våras. Blir inte att man fotar så många soluppgångar. Vill försöka göra det lite mer i år, det är ju så himla fint!  
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Väldigt vackert :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Julia

7 :)

Svar: Rösten behöver ligga i tävlingsinlägget för att räknas.
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud vilken fantastiskt underbar bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: