Stjärntecken - Vattuman

Nu har jag gjort andra stjärntecknet som är Vattuman i mitt nya sminktema. Tyckte sminkningen såg bättre ut i verkligheten, men blev ändå ganska nöjd, gillar färgerna :p Formade vågor under ögonen med stenar (bra att jag har så många stenar från mitt förra tema). Hoppas ni gillar den iaf, speciellt ni som är vattuman :)) 
 

sjukt cool sminkning!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så fint :) är vattuman :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, vad snyggt det blev! Jag har själv stjärntecknet Vattumannen och tycker att sminkningen blev jättefin! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Gillar sminkningen! Gillar kopplingen till vattumannen då stenarna liknas vid vattendroppar :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Super cool!! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Superfint! Älskar färgerna! :D

Svar: Tack Alma :))
Johanna Fåglund

Tycker det blev supersnyggt! Love it! Är vattuman, men dock har jag blå ögon, så denna sminkning passar nog inte på mig så bra. :)

Svar: Tack :D Blir kanske lite mycket blått, men jag tror att det hade kunnat bli rätt häftigt faktiskt :p
Johanna Fåglund

Verkligen superfint!! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jätte snyggt !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: