I Naturen - Rösta på din favorit

Nu har jag valt ut 8 bilder som gått vidare till omröstning. Har inte varit lätt kan jag säga, det var så fina bilder ni bidragit med, men alla kan tyvärr inte vinna. Här är dom 8 bilderna som gått vidare och har chansen att vinna en tavla värd 1500kr från Canvasframkallning.se :))
(klicka på bilderna för att komma till deras bloggar) 
 
För att rösta:
- Skriv numret på den bild ni vill rösta på i en kommentar i detta inlägget 
- Bara en röst per person (jag ser ip-adressen) 
- Andra kommentarer hänvisar jag till något annat inlägg 
 
Röstningen är slut 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7

Sara

7

Jossan

5!

Nummer 5! Den bilden är helt underbar <3

Anonym

Nr5 Josefin

Anonym

Nr 5

Eric

7 :)

Louisa

Nummer 5 :)

Jennifer A. C.

5, Josephine. <3

Felicia

7 :D

Anonym

5

Nr. 4

Anonym

5<3

veronica breglund

röstar på nr 4

nummer 1. :D

Röstar på nr 3. Alma :)

Anonym

Nr 5

åh vad mycket fina bidrag :)

Verkligen jättefina bilder, hade gärna röstat på allihop! Men om jag nu måste välja röstar jag på nummer 5 :)

Anonym

5 då det är en bild med ett fantastiskt lugn.

Anonym

Josephine Nr 5

Amanda

1

Anonym

4!!!

Röstar på nr. 5! :)

7! :)

Anonym

5

Anonym

nummer 5

Daniel

5

Nr 3!

elin

Jag röstar på nr 5 :)

Mikaela

Wow, jättefina bilder! Men jag röstar på nummer 1, Simon! :)

Pontus Seger

Nummer 8 ! :D

Nr. 1 :)

Anonym

Lägger en röst på nummer 5, Josephine!

Anonym

5 !!!!

Anonym

Jag röstar på bild 2 av johanna

jimmy

5

hilda

7. agnes :)

Anonym

Nummer 5 Josephine

Mattias I

5.Josephine

Anonym

Bild nr 4

Maritha Halvars

Röstar på bild n r.4... Johanna Berglund.

Anonym

Bidrag 8 :)

Anonym

2. Johanna

Freja

5

1 - Simon

nr 8 röstar jag på :)

Maria

Jag röstar på nr 8! Underbar bild!

Anette huhtala

Röstar på bild nr.2

Sam

Röstar på nr 5 - Josephine.

4

8 :)

Alexandra

7

Signe

7

2

Anonym

Lägger min röst på bild 1.

svårt att välja ut den bästa av alla dessa superfina bilder!!

Jan

Röstar på nummer 1.

Jag lägger min röst på nr 5 :)

Jag vill rösta på nr. 8 :)

Jenny

Jag röstar på bild nr 8.

Linnéa

8

Felix

Nummer 2

3. Alma :)

Jag vill rösta på bild 8

Nummer 7:)

Rebecka

1 Simon

Jag röstar på bild 1 som är tagen av Simon :)

Anonym

Röstar på nummer 5. Josephine

7: Agnes

Röstar på nr 6 :)

Jag röstar på bild nummer 5 :)

Anonym

Bild 1

Linda Larsson

Lägger min röst på bild nr 6! 😃

Baddog

Jag röstar nr1 :)

Diana

nr1 :)

6

Anonym

Nr 6. mycket vacker vinterbild.

Anonym

1

ulla karlsson

bild nr 1 vacker sommarbild

Nr 3! ♥

Nr. 4! :-)

röstar på nr, 3, Alma! :) alla bilder var jättefina!

Linnea

5

nummer 4!

Irene Fridlund

Bild 1 Simon. Underbar bild med härliga färger

Linnea

agnes bild nr 7 ::)

Marie Jonsson

6

Nils

Röstar på nummer 1.

5.

Jag röstar på Annas bild nr 6!

Röstar på bild 6

Det var verkligen inte lätt.. Men efter lite velande väljer jag: 8!

Jag röstar på bidrag nr 8! :)

Jag vill lägga min röst på bild nummer 3, Alma!! :)

Frida Löv

Jag röstar på nr 8, Rebecka.

Gabriel

Jag röstar på nummer 8.

Anonym

Nr 1 är en super ssnygg bild

Anonym

Jag röstar på nummer 1

JS

Bild 8

Jörgen

7 :)

Clarah

7 XD

Stina

7


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: