Galaxy

Målade mina naglar för någon dag sen, lite galaxyinspirerat blev det. Idag testade jag att göra en liknande sminkning :)) 
Gillar min palett jag har med skimriga färger som jag använt här. 
 
 

Yey! Vad kul med ett nytt nagelinlägg! Riktigt snygg sminkning och fina naglar :D

Svar: Hehe jaa, det var längesen nu. Blir inte att jag fotar mina naglar även om jag alltid har dom målade. Får kanske bli bättre på det :p Tack! :))
Johanna Fåglund

Emma :3

Ååh så sjukt snyggt *-*

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Läckert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så snyggt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggaste naglarna jag sett!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

åh så fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Wow vad läckert! =)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fint! Måste nästan prova att sminka mig sådär någon dag! ^^

Svar: Tack :)) Gör det!
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vad snyggt! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Älskar galaxy.
Älskar ögonsminkningen.
Älskar naglarna.
Hmm.... ;)

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Omg vad duktig du är!! önskar jag kunde sminka och fixa naglarna sådär fint!

Svar: Åh, tack! Jag har en tutorial på naglarna. Du hittar den i min "nailart"-kategori om du skrollar ner några inlägg :))
Johanna Fåglund

vad snyggt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vill DU ha chansen att vinna ett presentkort med ett värde av 500 kr från Stylingagenten.se?

Då ska du in på min blogg och anmäla dig till tävlingen som slutar 9 februari!

För att komma vidare klicka på länken

http://isabellap.forme.se/2015/februari/tavling-stylingagentense-varde-500-kr.html

Så himla snyggt! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så snyggt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grymt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

åå helt fantastiskt vackert verkligen !!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla, himla snyggt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

super snyggt! rymd-mönstrat är så coolt :)

Svar: Tack :)) Ja, det är jättefint med rymdmönster!
Johanna Fåglund

Vad är det för palett med skimriga färger som du har?

Svar: Jag fick den av min frisör för ett tag sen, hon hade köpt den i något annat land. Det står "monalisa" på den, men jag vet inte var den går att köpa.
Johanna Fåglund

Så snyggt :D
Kan icke du visa vilka skimriga ögonskuggor du har och rekommenderar, det är en djungel där ute ;)

Svar: Tack! Jag har en palett med skimriga ögonskuggor som jag fått av min frisör som köpt den i något annat land, så det blir lite svårt :p Annars har make up store massa fina ögonskuggor, både skimriga och matta :))
Johanna Fåglund

Åh, tack för tipset:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: