:))

Idag blev det en sväng ner till Ullared med mamma :)) Skulle inte köpa något speciellt direkt, men det är alltid kul att åka dit (förutom när det är högsäsong och det är hur mycket folk som helst). Nu var inte inte mycket folk alls, så det var härligt. Alltid hittar man något där, så det blev ändå en del grejer i kundvagnen :p Är speciellt nöjd över en rosa väska som är lite större än dom andra jag har. Vill kunna få plats med kamera och objektiv i en vanlig väska för jag gillar verkligen inte min kameraväska, den gnisslar så jobbigt och jag får inte plats med så mycket i den. Har inte hittat någon annan kameraväska jag vill ha, så det fick bli en vanlig :))
 
Har ingen passande bild direkt för inlägget, så jag bara tog någon från en av mina mappar på hårddisken. Blev en från sommaren 2013 från nordens ark. En favorit bland mina djurbilder jag fotat :p  
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Ullared är ju hur nice som helst! Låter som ni bor rätt nära? :)

Svar: Ja, eller hur! :)) Bor i Göteborg så tar lite över en timma att åka.
Johanna Fåglund

så fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Har inte varit på Ullared på evigheter. Visst hittar man alltid något.Grymt fin bild÷)

Svar: Själv har jag varit där rätt många gånger det senaste året :p Man hittar alltid en massa roliga saker :) Tack!!
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vad kul att du hittade något. Någon gång ska jag åka förbi Ullared, lär ju bli svårt men skulle vara kul :) jätte coolt foto!

Svar: Lite jobbigt om man bor långt ifrån, men du borde försöka ta dig dit någon gång :)) Tack!!
Johanna Fåglund

sjukt fräck bild. mäktig!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vill så gärna till Ullared! Det får bli snart.

Svar: :D
Johanna Fåglund

Aldrig varit i Ullared, men det verkar som ett rätt roligt ställe

Svar: Det är det, när det inte är för mycket folk :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: