Elton

Snart ska jag och Tobias gå hem till mina föräldrar och äta middag och senare ska vi se på melodifestivalen. Kommer nog inte hinna göra ett inlägg sen, så jag gör det nu även om jag inte har fotat något. 
Blir en bild på en liten Elton som vi har haft hos oss sen igår, han är så mysig och söt. Just nu springer han runt och hämtar grejer som han vill att jag ska leka med honom med :p Tänk att imorgon är det ett år sedan jag, Viktor och Lisa åkte upp till Stockholm för att hämta honom. Tiden går fort, men ändå känns det som att det var ännu längre sen :p 
 
Söta Elton :)) 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Ååh jag dör så sööt!!

Svar: Ja, visst är han!:))
Johanna Fåglund

Så himla fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helena

Så söt! Vad är han för ras? :)

Svar: Ja :)) Han är en yorkshireterrier.
Johanna Fåglund

Åh så himla söt! Jätte fin bild <3

Svar: Ja, visst är han! Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, sååå söt :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh vilken söt hund! Bilden är verkligen jätte fin tagen!

Svar: Ja, han är verkligen jättesöt! Tack :))
Johanna Fåglund

vilken sötnos

Svar: Visst är han :))
Johanna Fåglund

Superfint foto!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: