Svanen

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En till bild från den fina solnedgången jag fotade förra veckan när jag cyklade med Elton. Var så perfekt när en svan kom simmandes när jag stod och fotade :)) 
Idag efter jobbet skulle jag boka en tid för att färga håret och fick tid med en gång. Bild på hur det blev ska jag försöka fota imorgon :p 

Åh vad fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :D

Svar: Tack Annika :))
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vacker bild! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh älskar ljuset! Vilken solnedgång. Svanen gör bilden ännu vackrare.

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Du och dina drömlika bilder... Du är SÅÅÅÅ magiskt duktig! Meen, nu har vi väntat på nya frillan länge, ge oss bilder :D ;)

Svar: Åh, tack så mycket! Jaa, jag vet. Skulle ha fotat någon bild i helgen, men så blev jag sjuk och orkade ingenting. Men antingen senare idag eller imorgon kommer bild på det :))
Johanna Fåglund

Hahah okej, men om du är sjuk så är du förlåten! ;) KRYA KRYA <3

Svar: Haha tack :P Men jag mår bättre nu och bild på håret kommer senare idag/ikväll :))
Johanna Fåglund

Magiskt vackert

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: