Helgen

Nikon D80 Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro 
Bild fotad i februari 2011 och är fortfarande min favoritbild som jag fotat på en snöflinga. Vill ha snö nu, så jag kan försöka slå denna bilden :p
 
Det har varit väldigt tomt på inlägg här på bloggen i helgen, men det är för att jag blev sjuk på natten till lördagen och låg bara i soffan hela dagen med feber sen och orkade ingenting. Det var lite bättre igår och då var jag tvungen att åka ut och fixa lite med julklappar och på kvällen gick jag och Tobias på bio och såg Star Wars som vi köpte biljetter till för typ en månad sen (typiskt att man ska vara sjuk den dagen man ska gå då).  
Jag hade faktiskt aldrig sett Star Wars-filmerna förrän nu i november, men Tobias övertalade mig. Gillade inte dom äldsta så mycket, men dom tre andra var bättre och den nya tyckte jag var bra. Ska bli kul att se resten som kommer också :p 
 
Vet att jag skrev att jag skulle ta bilder på mitt hår också, men det har inte blivit av just av dom här anledningarna. Och idag har jag också varit borta hela dagen i Ullared och på Frölunda Torg och fixat dom sista julklapparna. Men imorgon i dagsljuset ska jag fota mitt hår! Det är ganska annorlunda än hur jag hade det innan :)) 

Jag har inte sett filmerna heller eller ju dem med ewan McGregor och Hayden Christenssen typ xD måååånga år sedan nu men har aldrig haft suget att se den direkt. Hoppas du mår bättre nu så du slipper ligga sjuk över jul som jag misstänker att jag själv får göra :P

Svar: Hehe jag har inte heller haft suget att se dom, men dom är ändå rätt sevärda för jag tror att dom kommande filmerna blir riktigt bra :)) Åh, jobbigt! Ja. jag mår bättre nu. Hoppas du också slipper vara sjuk över jul!
Johanna Fåglund

Spännande, har väntat på bilder på ditt nya hår, synd att du blev sjuk :( Kan du inte ta med en före bild på ditt hår också? Före- och efterbilder är kul tycker jag :)

Svar: Jo, det kan jag ha med :)) Inlägget kommer upp om en stund!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: