God Jul

 
God Jul på er! Hoppas att ni alla får en bra julafton! :))
Igår åkte jag och Tobias hem till hans föräldrar och var där under uppesittarkvällen. Idag åkte jag hem och ska snart gå till mina föräldrar. Bilden här över fotade jag inatt. Ville egentligen fota stjärnor (var stjärnklart åt andra hållet), men månen är alldeles för ljus just nu, så det blev en bild på den fina granen iställlet. 

God Jul på dig!

Svar: God Jul :))
Johanna Fåglund

Underbar bild! God jul! :))

Svar: Tack! God Jul! :))
Johanna Fåglund

God jul! :)

Svar: Detsamma! Hoppas du hade en bra julafton :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! :) God Jul! :)

Svar: Tack! :)) God Jul!
Johanna Fåglund

Väldigt fin bild :D Ser jättemysigt ut!
God Jul Johanna :D

Svar: Tack! :D God Jul på dig med!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: