December sunset

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Har blivit sjuk idag. Inte så kul.. Kände i halsen när jag cyklade igår, men trodde det skulle gå över och inatt kunde jag knappt sova och sen vaknade jag med feber ;o Jobbigt.. 
Har iaf redigerat några fler bilder från igår. Är väldigt glad att jag bestämde mig för att fota för det var verkligen hur fint som helst! Och man får ju passa på medan det är bra väder nu när det varit regnigt och blåsigt länge. 
Jag kom dit en liten stund innan solen försvann helt. Hade lite problem med att pumpa cykeln, så jag visste inte om jag skulle hinna, men det gjorde jag som tur var. 
När solen försvann blev det mörkare (såklart), men efter en stund började himlen lysa upp igen och det kom fram nya, fina färger. Då tog jag upp mitt ministativ som jag hade med mig och fotade med längre slutartider. Gillar när vattnet ser slätare ut och inte massa ränder från vågorna. 
Bilderna ser lite annorlunda ut när jag ser dom på mobilen, dom har mer kontrast på datorn.. Svårt när det inte blir lika på alla skärmar :p 

så fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder du tar, älskar att se på dina bilder och bli inspirerad med att gå ut och fota! :)

Svar: Åh, tack! Så roligt att höra :D
Johanna Fåglund

så vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

herre gud vilka fina naturfoton du tar, man tappar andan lite. kram på dig

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Jättevackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Magiskt vackra bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: