Fjärilen

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1  
 
En bild från idag när jag och Tobias tog en långpromenad i änggårdsbergen med kamerorna :)) Fler kommer! 
Igår hade jag en bröllopsfotografering planerad. En som jag läste Foto B med på komvux för fem år sedan gifte sig och jag blev väldigt glad när hon frågade om jag kunde ta deras bröllopsfoton! Och bröllopssminkningen fick jag också göra. 
Än så länge har jag bara hunnit kolla igenom bilderna och jag är väldigt nöjd så jag hoppas att dom blir det med. Kommer komma upp några bilder när jag är klar med dom :))

Gud va roligt. Hoppas att bilderna blev bra :D

Svar: Jaa :)) Det tycker jag att dom blev.
Johanna Fåglund

Nydelig!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Du är en fantastiskt bra fotograf!

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Sandra Hansson

Hej Johanna! Bruden här :). Jag och min man var väldigt nöjda med dagen och de fotona som jag såg var underbara! Vi ser verkligen fram emot att se alla sen, de andra i brudföljet har gett ok på att lägga ut bilder på de samt deras lilla! Ha det bra så hörs vi!
Kram

Svar: Hej! Så himla kul att höra! Och vad bra, då vet jag :)) Ska försöka bli klar med bilderna så snabbt jag kan!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: