Blåklockorna

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 
 
Vilken härlig sommarvärme det har varit idag! Jag tog en lång promenad i änggårdsbergen och botaniska med min kamera med macrot på och sen har jag varit hemma hos mina föräldrar. Just nu sitter jag och hoppas och väntar på att ett åskoväder ska komma hit. Kollar på en sån här realtidskarta över blixtar och det närmar sig. Jag har ju sån bra utsikt mot väster, så jag hoppas på att kunna få lite blixtbilder inatt. Om det inte blir som för ungefär en vecka sen att blixtarna kommer på helt fel sida eller att det hinner dö ut eller nåt. Får se om det blir något, men hoppas på det i alla fall :)) Här över är ett litet kollage med tre bilder från idag. 
 
Och till er som vill fota blixtar, men inte vet hur så har jag ett inlägg om hur jag fotar det ->här

nydelige bilder <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Super fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: