Vitsippa i motljus

Jag hade egentligen tänkt hinna klart med några bilder från London idag, men det blev inte så. Hinner nog med det imorgon istället. För precis en vecka sedan var vi på McBusted-konserten. Längtar tillbaka! Men det är ju inte så långt kvar tills jag får se dom igen då dom kommer vara förband till One Direction i sommar :D 
 
Får bli en bild idag som jag fotade igår på en liten vitsippa i det fina motljuset :)) 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 

Härligt med såna känslor :D

Svar: :D
Johanna Fåglund

fin bild!
kommer One Direction ha sin konsert i sommar fast inte zayn är med längre? :O

Svar: Tack! :)) Ja, dom fortsätter som tur är :p
Johanna Fåglund

Så fin bild :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: