Små hjärtan

Nu ikväll var jag ute och fotade lite i botaniska trädgården, älskar att det kommit så mycket blommor nu! Hittade några fina löjtnantshjärtan som fick vara med på bild :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Så underbart att gå runt i botaniska och fota. Gjorde det också för ett tag sen (antagligen inte samma botaniska men ändå) och åh så mycket fint det fanns att fota!

Svar: Jaa, jag åker dit ofta och går runt och fotar, så himla härligt :)) Och det är säkert lika härligt på andra botaniska trädgårdar också.
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh dem som är så sjukt fina får bege mig ut på jakt efter dem här hemma, har ett smultronställe men är inte säker på om de kommit där ännu :P

Svar: Ja, det är dom :)) Gör det!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: