Påsksminkning och naglar

I helgen målade jag mina naglar i lite påskiga färger och sen gjorde jag en sminkning inspirerad av dom och såhär blev det. Det är inte många som först tror att det är mina riktiga naglar, men det är det. Dom växer så fort, men ska klippa ner dom lite nu i helgen tänkte jag, ibland blir dom lite för långa. Den rosa färgen på naglarna är egentligen mer som eyelinern, men den ser annorlunda ut på bilderna. 
Vill hinna med en till påsksminkning innan jag åker till London, men får se :)) 
 
 
Om ni undrar hur jag gjort naglarna, googla "water marble" eller sök på youtube. 

Tjusigt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefin sminkning, Gillar färgerna jättemycket, både i sminket och på naglarna! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

åh så snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: