Norrsken utanför Göteborg

Igår läste jag på sidan "Norrsken" på Facebook att det skulle bli lite norrsken som man kanske skulle kunna se lite längre ner i landet under natten. Ville ju inte missa en chans till, så jag frågade Lisa om hon ville åka med mig och det ville hon såklart :)) Sen ville hennes kompis Johanna också åka med. Det blev en kul kväll i bilen upp till Gråbovägen en bit utanför Göteborg där vi körde lite fram och tillbaka för att hitta en bra plats. Man såg det inte så tydligt i verkligheten, men man såg att det var där. Det blir alltid mycket tydligare på bild, så det blev några fina bilder på det. Sen var det väldigt tur att det var helt stjärnklart och ingen måne uppe :)) 
Här är en bild som jag tog, kommer fler i helgen! 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

så fin bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Läckert :)
Den Facebook-sidan är riktigt bra :)

Svar: Tack! Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Norrsken är så häftigt. Jättefin bild :D

Svar: Jaa, tack :))
Johanna Fåglund

Så vackert :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: