London 5 April 2015 - McBusted

I söndags vid 10 på morgonen gick planet till London. Det är härligt att det inte tar så lång tid att åka dit och att man ställer bak klockan en timma :p Vi trodde att vi skulle åka tåg från flygplatsen in till London, men det var tydligen buss. Det tog lite längre tid, men jag gillar mer buss än tåg så det gjorde ingenting. 
Väl framme skulle vi köpa tunnelbanekort och hitta vägen till hotellet. Gick väldigt snabbt och lätt (älskar Londons tunnelbanor, så smidiga). 
Vi hade några timmar innan vi skulle åka till O2 arena där vi skulle se McBusted, så vi åkte till Oxford Street och gick en sväng. Det var ju påskdagen, så mycket hade stängt. Vi gick en lång stund, hamnade på Carnaby Street där några affärer hade öppet som vi kollade i och sedan letade vi efter någon restaurang att äta på innan vi åkte tillbaka till hotellet för att lämna lite grejer och hämta min andra kamera (eftersom man inte får ha systemkamera på sånna konserter). 
Vi kom fram till O2 arena ungefär en halvtimma innan första förbandet skulle börja och gick och satte oss på våra platser som var längst bak i arenan mitt emot scenen. Tycker inte att det var en så stor arena, så det var ändå inte för långt ifrån utan vi såg bra, speciellt B-scenen som var mycket närmare oss. 
Förbanden var väl sådär tyckte jag, hade inte hört något av dom direkt innan. Sen var det äntligen dags för McBusted att komma ut på scenen! Jag kan inte beskriva hur bra det var, men det var verkligen en huuuuur bra konsert som helst, har aldrig varit på något bättre! Den kommer komma på dvd till sommaren så det ska bli kul att få se den om och om igen, speciellt när den spelades in i O2 arena, fast kvällen innan vi såg dom. Jag fick till och med förbeställt en signerad dvd för någon vecka sen! :D. 
Jag fotade inget på dagen, men här kommer lite McBusted-bilder som jag tog. Är ändå rätt nöjd med bilderna med tanke på att vi satt längst bak :)) Har använt min Canon Powershot G15. 
 
Dougie <3 Detta är en av mina favoritbilder från kvällen :D 
 
Det var en riktigt häftig scen dom hade. Gillar att det står vilken låt det är där uppe också :)) 
 
Dom åkte ner till B-scenen i en flygande bil :)) 
 
<3
 
Stargirl! :D 
 
Tom med sitt blåa hår :p 
 
Detta är också en av favoritbilderna :)) 
 
Sen åkte alla ner i ett super mario-rör och försvann :( Synd att jag missade Tom bara. 
 
Ville inte att det skulle ta slut! Men det gjorde det... Det var i alla fall bästa konserten någonsin!! 
 
Jag har spelat in flera videos också, men ljudet är lite brusigt, så jag ska försöka fixa det om det går innan jag lägger upp dom :))

Lyckades du smuggla in en kamera eller har du en väldigt bra telefon? :)

Svar: Kompaktkamera får man använda, den låg helt synligt i väskan och vakten sa inget om det :))
Johanna Fåglund

åååh :')

Svar: :D
Johanna Fåglund

Enligt Toms video skadade sig Harry preciiiiis innan han skulle gå upp på scenen och skar upp handen men ingen fara skedd å det låter ju som en toppen konsert iaf 😄 åh vad jag är avis vill se dem!!!

Svar: Ja, dom sa det :p Såg en bild efteråt också och handen var helt blodig! Men det var ingenting som märktes av under konserten :))
Johanna Fåglund

Tro mig kolla in hans vlogg och du ska se att det var rena blodbadet bakom scen :P hahaha det bara rann blod och jag satt där och bara: Tom VARFÖR filmar du detta? hahaha

Svar: Haha ja, dom skämtade med honom under konserten om det :p Men har inte kollat hans vlogg, så får ta och göra det :p
Johanna Fåglund

Så avundsjuk! Måste varit fantastiskt !

Svar: Det var det! Helt galet bra :o
Johanna Fåglund

Haha Dougie <3 vilka härliga bilder!

Svar: Jaa, Dougie :D Du måste se konsert-dvdn när den kommer, var så himla bra! :p Tack :D
Johanna Fåglund

Dougie.... Han har varit min celeb crush sen 2003... Sjuk att tänka på! And I still find him sooooo desirable haha!

Svar: Samma här, fast sen 2005 då :p Jag dog nästan när jag fick krama honom i somras efter 10 års längtan ;o
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: