Hemma från London

Igår kväll kom jag hem från London. Har haft en jättebra resa med fint, härligt vårväder och en huuuuuur bra McBusted-konsert som helst! Även om vi inte var borta så länge hann vi med en hel del. Vi var ute i hela dagen och kvällen i måndags och gick till massa olika ställen och fotade. Blev en del bilder som jag kommer dela upp i flera inlägg. Här är tre bilder så länge från lite olika tillfällen i måndags :)) 
 
Var så fint med alla rosa träd :)) Här vid St Paul's Cathedral. 
 
Lisa vid den där klockan som är typ känd :)) 
 
Och jag vid ett blommigt bokehträd :)) 

Härligt! Du lyckades verkligen fånga vårkänslan i bilderna :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh va kul! :D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Hm den där klockan känns välbekant på något sätt, kan inte sätta fingret på vad det är. Hmm men fina bilder i allafall :D Såg att Tom gått och skaffat blå frisyr :P

Svar: Ja, ellerhur ;o Tack!! Haha, ja! Mina McBustedbilder kommer upp om en stund, då får du se mer av Toms blåa hår :D
Johanna Fåglund

Längtar redan! :D :P

Svar: :D
Johanna Fåglund

Fina bilder! Den översta är helt underbar! <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: