Från min balkong inatt

I förrgår var ju jag, Lisa och Johanna ute och fotade norrsken. Lisa hade läst att det skulle bli ännu mer inatt. Såklart fick jag feber på kvällen, men jag trotsade det och åkte iväg för andra natten i rad. Denna gången åkte vi ut till Sillvik där jag fotade mina stjärnbilder senast för det är inte så mycket ljus ivägen där åt norr. 
Det var faktiskt ännu mer än vad vi hade sett kvällen innan! Man såg det tydligare både i verkligheten och på bild. Vi var kvar där en stund, men vid 12-tiden åkte vi hemåt. När jag kom hem lite innan 1 gick jag ut på balkongen för att se om det gick att se det därifrån och liite svagt grönt skymtade jag, så jag ställde upp kameran på stativet och tog en bild. Visst var det norrskenet man såg, så det blev en timelapse också som jag kommer sätta ihop lite senare idag. 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Så himla fint, jag önskar jag hade fått se det! :D

Svar: Tack! :)) Synd att du inte gjorde det!
Johanna Fåglund

MEEEN så fint! Underbart.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh så snyggt! Skulle också vilja fota så fint! :)

Svar: Tack :)) Man får öva, så lär man sig!
Johanna Fåglund

Wow vad fint!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

En sådan fin bild! Verkligen vackert (:

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud vad fint!! x

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vacker bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin bild! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Såg för övrigt precis detta fotot på gp! :)

Svar: Ja, dom publicerade den där, kul att du såg den :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fint

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vilken underbar o rogivande bild du har lyckats fånga wow!
Förstår att du blev överlycklig:)
Kram och tack för att vi fick ta del av denna så underbara himmel...
Angelnrone ♥ ☆

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

åååhh dööör

Svar: Fast dö inte ;o
Johanna Fåglund

sjukt fin bild altså :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Are you kidding? VART BOR DU?

Svar: I Göteborg! Hade själv aldrig trott att detta skulle gå att fota från min lägenhet :p Helt knäppt!
Johanna Fåglund

ingen orsak :D kram

Vilken vacker bild du tog! Har själv alltid drömt om att fota norrsken! :)

Svar: Tack! :)) Du får säkert chansen någon gång!
Johanna Fåglund

Vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vilken härlig vy fin bild

Svar: Ja, gillar våran utsikt :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åh gud vad fint! Vad häftig bild du fick till också!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gud så vackert! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Guuu, så vackert! Helt fantastisk bild.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Läckert! Har aldrig sett det live

Svar: Tack :)) Just detta var inte så tydligt i verkligheten, men det var väldigt kul att fota det i alla fall :p
Johanna Fåglund

Super coolt och vackert! Grym bild :) tråkigt med feber! Hoppas du mår bättre.

Svar: Tack :D Ja, det har blivit bättre nu som tur är :))
Johanna Fåglund

wow! helt fantastiskt fint

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åå så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad snyggt! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Det va ingen dålig balkongutsikt det inte :)

Svar: Nej, verkligen inte! :))
Johanna Fåglund

Så fint :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! Och så fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Såå himla tjusigt

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

åh, norrsken!! En av få anledningar som jag saknar norrland för. :P

Svar: Kan tänka mig det. Måste vara kul att kunna se det lite oftare :p
Johanna Fåglund

Vilket vackert resultat!
Kram

Svar: Tack! :)).
Johanna Fåglund

Så himla vacker bild! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

såå fin bild :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow! Norrsken är ju bara SÅ vackert!

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men wooow vad coolt! Har aldrig sett norrsken men om jag gör det nån gång åker ju kameran fram direkt!

Svar: Tack :D Jaa, det är häftigare att fota det än att se det tycker jag :p Fast det kan nog vara för att dom jag sett varit ganska svaga, så man inte sett dom så tydligt i verkligheten :p
Johanna Fåglund

men åh så vackert !!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vilken fantastisk vy!

Svar: Ja :D
Johanna Fåglund

Cool bild! Riktigt kul att se norrsken, inte varje dag det händer liksom, och det är så vackert att se på. :)

Svar: Tack! :)) Nej, inte alls ofta man kan se det härifrån :p
Johanna Fåglund

Gud vad fint! Gillar du att läsa om resor? Kika in på min blogg för underbara bilder från min senaste resa till Paris.

Svar: Tack! Det ska jag göra, älskar resor :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: