Bokeh :))

Två bokehbilder jag fotade i måndags när jag och Lisa var i botaniska trädgården :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8D

Så otroligt vackert :) Du är så bra på att hitta ljuset :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vilken vacker bokeh det blev!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder. Vilken härlig bokeh.
Precis i min smak :-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jättefint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fint!! Hur fan får man till de? Jag får aldrig till det :(

Svar: Tack :)) Man får fota med en lite större bländare och ha lite ljuspunkter i bakgrunden. Här har jag haft vatten bakom där solen speglades i och glittrade :p
Johanna Fåglund

Wow vad mycket fin bokeh!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: