Avengers

Om en stund ska jag iväg och äta middag på restaurang med pappa och Tobias och efter det ska vi gå på bio och se Avengers. Gillar Marvel-filmerna, speciellt Avengers och Iron Man, så det ska bli väldigt kul att äntligen få se denna :)) 
 
Jag och Lisa träffade på några av dom i London också, så tänkte lägga upp några bilder från det nu (behöver inte tänka på att det är vaxdockor på Madame Tussauds ;p). Synd att alla inte fanns där, utan bara några av dom. Bilderna som är på oss två är tagna med Lisas mobil, dom andra med min kamera. 
 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G / Iphone 6

Hade velat tagit kort med HawkEye men nej det gick ju inte :(

Svar: Nää, han stod inte så bra där uppe ;o
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: