Vinnaren

Har räknat rösterna nu och det var väldigt jämnt, men det finns en vinnare.. Grattis till Catarina som har vunnit ett smycke från Pixelbutiken och en länk i min meny! :))
Jag kommer kontakta dig angående priset. 
 
Vinnarbilden fotad av Catarina. En jättehäftig och bra fotad bild, beskriver verkligen sommaren 2014 bra med alla åskoväder som var där på slutet :)) 

Vilken häftig bild! Fin blogg du har och jag älskar din header. Du lägger verkligen upp jättefina bilder och jag älskar combon av make-up stylist och fotograf, det måste underlätta lite när du fotar porträtt att du kan styla och sen fota, verkligen superkul tycker jag! Jättefin blogg, ha en bra dag kram.

Svar: Ja, den är riktigt häftig! :)) Tack så mycket, väldigt roligt att höra! Ja, det är en jättebra kombination och kul!
Johanna Fåglund

En värdig vinnare, helt underbar bild! Grattis till Catarina!

Svar: Ja, den är jättefin :))
Johanna Fåglund

Åh vad kul, jag brukar aldrig vinna tävlingar
så jag är superglad! Tack snälla till alla er som röstat!! :D

Svar: Haha plötsligt händer det :p Men det är ju en riktigt bra bild! Har skickat ett mail till dig nu om priset :))
Johanna Fåglund

wow, ja den är otroligt vacker

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: