Svartvit

Dom här bilderna på mig är tagna i maj, men har tagit ett tag för mig att gå igenom dom och redigera. Testade att göra dom till svartvit och tyckte det blev ganska bra. Inte så ofta man ser svartvita bilder från mig, men ibland händer det :p 
 

Vackra du, vackra bilder !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

åh, superfina bilder på dig! De passade verkligen bra i svartvitt!

Svar: Tack så mycket Alma :))
Johanna Fåglund

Du passar lika bra framför kameran som bakom.=) Jättefina bilder som absolut passar bra i svartvitt!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Du är så fin och dessa bilderna är väldigt vackra!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder! Du passa verkligen framför kameran! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh, den översta är jätte fin:-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: