Sicilien 19 maj 2014 - Soluppgång sista dagen

Nu har jag faktiskt redigerat klart dom sista bilderna från Sicilien, bara nästan fyra månader senare :p Har kommit så mycket annat ivägen och jag har känt att jag ville spara dom lite, men nu är dom klara iaf. 
Sista dagen ställde jag klockan på 5.40 för jag ville se soluppgången. Satt ute på den lilla balkongen (vi hade två) med mamma och fotade när solen gick upp. Sen gick vi och la oss en stund till innan vi gick upp igen och åt frukost.
Det var jättefint väder denna dagen, vi som hade haft så himla dåligt dagen innan :p Så det blev en heldag på stranden innan vi skulle åka hem på kvällen. Jag och mamma tog ett sista dopp också i havet, men det var lika kallt som första dagen vi badade :p Jag hade tagit med kameran och undervattenshuset, men det var lite vågigt, så det blev grumligt i vattnet, så fick inga bra bilder. Kunde inte vara kvar i så länge heller för mina fötter och ben började domna bort :p 
Vi stannade på stranden hela dagen tills vi gick upp till hotellet igen och fixade iordning oss och packade våra saker, sen skulle vi ner och äta middag. Vid 19-tiden hämtade bussen upp oss och vi hade en låång resa hem eftersom vi först skulle till arlanda och sen vidare till landvetter. Kom fram till arlanda lite innan 3 på natten. Vårat nästa plan skulle gå vid 6, ingenting hade öppet och vi var jättetrötta. Det var verkligen såå segt att vänta. Men när vi väl fick gå på planet till Göteborg gick det snabbt. Sen var det bara hem och sova :p 
 
Så det var våran resa till Sicilien. Är så himla glad att jag vann den tävlingen i vintras och fick denna resan :)) Hoppas ni gillade bilderna. Har lagt upp ca 100 bilder från resan och ni kan hitta alla här. 
 
Det var en fin soluppgång :)) 
 
Tur att vi fick så fint väder sista dagen. Vädret hade ju inte varit det bästa under veckan vi var där :p 
 
Blev inte mycket bättre än såhär när jag fotade under vattnet :p 
 
Blev en sista bild från taket på hotellet också :)) 
 
Och när vi väntade på bussten blev det en panorama utanför hotellet :)) 

Men åh så värt att få se! Jätte vackra foton =)

Svar: Jaa :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder <3

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder och vackra vyer!

Svar: Tack! Ja, det var jättefint där :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: