På en promenad

Tog en långpromenad med Elton idag i skogen. Hade med mig kameran och tänkte ta några bilder på honom, men det är ju nästan omöjligt att få en bra bild. Blev en där han inte vände bort huvudet och skärpan hamnade i ansiktet. Sen blev det några bilder på trollsländor också och fina svampar :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 / Tamron 90mm 2.8 macro

Vilka fina bilder du tagit!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättesöt hund!

Svar: Visst är han :)) Lite långhårig nu bara :p
Johanna Fåglund

Vackra foton :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Inte lätt att fånga trollslända. Jätte fina bilder för ögat, som alltid när jag kliver in på din blogg =) /Wiilow

Svar: Nej, man får vara snabb den sekunden dom står still i luften :p Tack så mycket!! :))
Johanna Fåglund

Vilken söt hund! :)

Svar: Ja, han är jättesöt!:))
Johanna Fåglund

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså du ÄR så duktig på att fotografera! Jag önskar att jag också var det!

Svar: Åh, tack :)) Bara man fortsätter att fota mycket och öva så blir man bara bättre och bättre. Man får inte ge upp även om det känns som att man vill det ibland.
Johanna Fåglund

Åh, vad härligt det ser ut! :D Kram

Svar: Det var det :)) Härligt med lite värme och fint väder igen!
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Tur att han är söt iaf ;)

Svar: Haha ja, nyklippt nu också så han inte är så långhårig :p
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :-)

Svar: Tack!:))
Johanna Fåglund

Haha det är så frustrerande när djuren inte samarbetar med en, har försökt få en bra bild på våran katt nu men icke. Hon ska aldrig sitta still. :p

Svar: Haha ja, det är jättejobbigt när dom inte vill :p Elton kollar åt alla håll förutom åt kameran :p
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder:-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: