När solen gick ner

Såg den fina solnedgången från fönstret förut och kunde ju inte låta bli att fota. Gillar verkligen att vi har en bra utsikt mot väst. Både idag och igår var det fint med massa färger när solen gick ner, men igår hann jag inte fota förrän det var lite för sent. Men här är två bilder från ikväll iaf :))
 
Ville ha med månen och solnedgången i samma bild, men månen ser bara ut som en liten prick när jag la upp den här :p 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Wow vad vackert!

Svar: Tack!:))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så fina bilder !!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla vackert! :D Kram

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så otroligt fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund

Fina bilder, vilka färger! Älskar att fota himlen då den är sådär vacker :)

Svar: Tack! :)) Ja, jag också!
Johanna Fåglund

finna bilder

Svar: Tack!:))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder!! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

ååh så vackra :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh så vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fint! Jag älskar verkligen solnedgångar.

Svar: Tack! Jag också :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Schysst himmel!

Svar: Ja, den var riktigt fin :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: