Mysig höstmorgon

Ligger i soffan nu och kollar på valvakan lite halvt. Är inte så intresserad av sånt här egentligen, men det är ju såklart kul att se hur det går. Ska nog spela lite sims samtidigt också efter att jag är klar med detta inlägget :p 
Tänkte lägga upp en bild idag från förra hösten som jag tycker är rätt mysig. Längtar tills alla höstfärger kommer, men det brukar försvinna alldeles för snabbt. Man får passa på att fota medan dom finns :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 
 
Glöm inte att vara med i tävligen som ni hittar i inlägget här under :)) 

Ååh! ♥

Svar: :))
Johanna Fåglund

Alla dessa vackra färger som kommer nu! Åh va de skall bli kul att gå ut i skogen :D
Otroligt vacker bild :)

Svar: Ja, ska bli väldigt kul att fota :)) Tack!
Johanna Fåglund

Underbar Bild ! Längtar efter färgerna i hösten !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men åh vad vackert! Jag vill också ha mer höst nu :P

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert! Får mig att längta efter de riktiga höstfärgerna.=)

Svar: Tack! :)) Jaa, så härligt med alla nya färger som kommer fram!
Johanna Fåglund

Så vackert... Vilken plats:-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken helt underbar, magisk höst bild! :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: