Måne

I förrgår på kvällen såg jag när månen höll på att gå ner. Eller det såg jag iofs igår också, men tog inga bilder då för det gjorde jag i förrgår. Månen blev ganska stor och orange när den började komma längre ner på himlen. Tyckte det var fint att kolla på. Utsikten från den nya lägenheten har varit väldigt bra vid många tillfällen nu :))
Idag ska Lisa komma hem till mig och sova här till imorgon. Tobias åker hem till sina föräldrar, så det är kul att få lite sällskap. Köpte The Sims 4 igår kväll, så ska testa det lite mer idag :P 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Vilken underbar bild!! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow, så snygg bild! Dina bilder inspirerar något så otroligt mycket, Säkert inte bara mig utan många andra också kan jag tro :)


Har också fotat månen för ett tag sedan och så här blev min bild http://aroundimages.se/2014/may/gar-kvallens-mane.html

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra :)) Jättefin bild, så häftigt att man kan komma så nära något så långt bort.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: