Instagram-kollage från Norge

För några timmar sen kom vi hem efter några bra och roliga dagar i Norge. Nu på kvällen var vi ute och åt med mamma och pappa som firade 30 år tillsammans. Så det blev en mysig kväll efter en hel dag i bilen. 
Jag har ju såklart fotat massor under dom här dagarna, men har inte hunnit lägga över bilderna från kameran eller ens kollat igenom dom, hoppas att det finns något bra där iaf :p Sålänge får ni se ett instagram-kollage med lite olika bilder från dagarna. 
 
Nu är det bara två timmar kvar att anmäla era bidrag till tävligen! Om ni inte redan gjort det så kanske det är dags om ni vill vara med :p Klicka här för att komma till tävlingen! 
 
 

Fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men gud så vackert! Jag måste verkligen åka dit och fota någon gång!

Svar: Tack :)) Borde du göra, så himla häftigt!
Johanna Fåglund

Åh vad härligt, nu blev jag inte direkt mindre avundsjuk på er resa ;)

Ser fram emot fler bilder sen :)

Svar: Det var en riktigt bra resa! Så himla kul att fota där :))
Johanna Fåglund

Åh helt underbara foton! Älskar Norge. Så vackert där :)

Svar: Tack! :)) Ja, så himla fint där!
Johanna Fåglund

Å hjälp så vackert! Så himla fina bilder!! :D Jag vill verkligen resa till Norge någon gång ^^

Svar: Tack så mycket! :)) Det borde du göra!
Johanna Fåglund

Varför har jag inte hittat till din blogg tidigare? Vilken underbar blogg och sååå fina bilder! Wow :)

Svar: Hehe jadu :p men bättre sent än aldrig :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Blir så sugen på att åka till Norge för att fota när jag ser dina bilder, haha! De är riktigt fina och jag ser framemot att se bilderna du tog med kameran :D

Svar: Det är verkligen hur kul som helst att fota där! :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! Fantastiska Norge!

Svar: Tack :D Jaa!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: