Grattis på min kamera :))

Idag fyller min Nikon D800 två år! Knäppt att jag haft den så länge nu :p Har varit två jättebra fotoår, så jag gjorde två kollage med några bilder från varje år. Älskar verkligen min D800 <3 
 
Från första året 
 
Och från andra :)) 

Alltså wow dina bilder är så magiskt fina!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Grattis!! :D

Svar: Den tackar nog :))
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder! Underbart att ha en bra kamera!

Svar: Tack! :)) Ja, en bra uppgradering från min d80 jag hade innan.
Johanna Fåglund

Väldigt bra foton! Den med blixten är riktigt bra

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

finna bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Ååh, bilden på snöflingan!! Så himla fin! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Grattis till er. =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Helt UNDERBARA bilder! så himla himla duktig du är! :) <3

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Väldigt fina bilder💕 har du något bra objektiv du kan tipsa om?

Svar: Tack! Beror på vad man vill fota, men jag gillar tamron 90mm 2.8 macro väldigt mycket.
Johanna Fåglund

Så fina bilder du har tagit!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud vad fina bilder du tar! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grattis! Och jättefina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder! Hoppas att nästa år blir ett bättre fotoår för min del, detta året har inte varit särskilt bra haha. :)

Svar: Tack! :)) Ja, hoppas det blir bättre för dig nästa år då.
Johanna Fåglund

Du ger mig så mycket inspiration och du är en sådan stor förebild för mig när det gäller fotografering, jag hoppas att jag ska kunna bli lika duktig som dig en dag! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D Så himla roligt att höra!
Johanna Fåglund

Grattis till kameran som bidragit till de vackra bilderna! Jag älskar också min D800.=)

Svar: Tack så mycket :)) Ja, man kan inte inte älska d800an :))
Johanna Fåglund

Magiska bilder! Du är svinduktig!!!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Herregud vilka vackra bilder, allihopa! :)

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Så mycket fina bilder! Helt otroligt att du lyckats fånga så många häftiga ögonblick, som blixten ex.
Wow! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: