Dragonfly II

Blir ett rätt sent inlägg idag. Jag och mamma tog en sväng till Ullared förut. Kom dit vid tre och var där tills det stängde klockan åtta. Inte alls mycket folk, så det var väldigt härligt. Känns ändå som att jag inte fick köpt allt som jag hade tänkt, men det blev ändå en del (både nödvändiga och lite mindre nödvändiga grejer :p). Dom höll på med inspelning också till programmet Ullared, så jag försökte fly från kamerorna. Hade inte lika tur förra gången då dom smög sig på mig och Tobias och började ställa frågor ;o Förhoppningsvis så syns jag inte, men helst vill jag att dom inte tar med klippet på oss. Man vet inte riktigt vad man ska göra när dom kommer så utan någon förvaning och trycker upp en filmkamera i ansiktet på en :p Jag försökte att inte synas iaf, medan Tobias svarade på frågorna. 
Får bli en till bild på trollsländan jag fotade i lördags då jag inte har några nya.. 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Vilken cool bild!! :O

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så vacker bild, vilka läckra vingar den har! Det var tänkt att vi skulle åka till Ullared i samband med lastbils-Elmia i år men det blev ändrade planer. Jag har bara varit i Ullared i jobbet och aldrig besökt varuhuset men alla säger att det är väldigt bra där.

Svar: Tack! :)) Jag tycker att det är väldigt kul att handla där. Du borde åka dit någon gång :))
Johanna Fåglund

UNDERBAR!

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: