Under vattnet

Blir ett lite sent inlägg idag, men kom hem för en stund sen från mamma och pappa där jag åt middag och kollade på idol. Så tänkte att jag kunde göra ett inlägg här innan jag ska se på någon serie eller något :)) 
Regnet bara öser ner ute, fortfarande.. Har regnat jättelänge nu, hade vart kul med någon solig dag iaf innan alla löv och färger försvinner från träden. Man får drömma sig bort till ett varmare och soligare ställe sålänge och bara för det lägger jag upp några bilder från varma medelhavet i juli 2010. Så himla härligt var det att simma i det varma vattnet i timmar och leta sköldpaddor. Ett utav dom roligaste fototillfällena jag haft! Fler bilder från den resan finns i min meny, eller klicka här :p 
 
Nikon D80 - Nikon 18-135mm / Undervattenshus 

Alltså man dör av häpenhet på hur otroligt vackra och fina dina foton är! Varje gång blir jag helt "WOW" och hakan min hänger ;P haha

Svar: Åh, tack så mycket! Jättekul att höra :D
Johanna Fåglund

Jätte cola och vackra bilder!! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastiska djur !

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Otroligt fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså den sista bilden, så himla vacker!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Tror jag funnit mig ännu en favorit blogg, älskar dina bilder, helt otroliga! Kramar!

Svar: Åh, så roligt att höra :D Tack så mycket!!
Johanna Fåglund

Åh sista bilden! :)
Vad roligt det måste vara med ett undervattenshus om man är iväg utomlands! (Fast jag skulle nog känna mig lite skakis och stoppa kameran under vattnet ändå, haha :P )

Svar: Tack :)) Ja, det är kul när det väl finns något att fota under vattnet :p Det har aldrig läckt in en droppe och jag har använt det massa gånger, så är inte så rädd. Fast har ändå inte D800an i utan tar min D80 istället :p
Johanna Fåglund

Ootroligt häftiga bilder du tar verkligen! Oj, jag är imponerad :D Jag skulle också vilja åka utomlands & fota en massa olika djur & landskap :)

Svar: Åh, tack så mycket :D Det skulle jag också vilja igen, så himla kul att fota annat än vad som finns här hemma :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: