Objektivet tillbaka!

Mitt älskade macroobjektiv har kommit hem igen! Det gick ju hur fort som helst på lagningen. Det kom redan i fredags till posten, men jag fick lappen om att hämta det idag, så det tog inte ens en vecka från att jag skickade det tills det kom tillbaka. Och det bästa av allt, det funkar som det ska :D Det dom har gjort är att byta ut bildstabilisatorn, så nu hoppar inte bilden i sökaren när den är på. Är väldigt glad att det gick så snabbt nu när jag väl fick skickat iväg det. 
Här är en bild från i somras som är fotad med objektivet, har inte visat just denna bilden innan. 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Jätte fin bild! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin! Och vad kul, då blir det många coola makrobilder snart då antar jag :)

Svar: Tack! :)) Ja, det blir det nog :p
Johanna Fåglund

Skönt att det är tillbaka där de hör hemma :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Fin bild! Jag köpte exakt samma objektiv nu i veckan. Första bilderna ligger på min blogg. Älskar det redan och längtar till jag får ut och krypa på knä i skogen. ;) hihi

Svar: Tack! Vad kul, ska gå in och kolla :))
Johanna Fåglund

Super fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: