Månadssten - Oktober

Nu tänkte jag lägga upp min sminkning för Oktobers månadssten som är Rosenkvarts (har läst flera olika stenar för oktober, men det var denna som står på den listan jag går efter). Har sett fram emot att göra denna sminkningen eftersom jag gillar rosa väldigt mycket :)) Nästa månad är min egna månadssten, så den ska också bli kul att göra :p 
 
 

wow vilken cool sminkning, den blev verkligen jättesnygg!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Jisses så fint det blev! ♡ Jag verkligen älskar hur rosa framhäver gröna och bruna ögon! ;v;

Svar: Tack så mycket :)) Ja, rosa framhäver det bra, fast tycker inte att jag passade så bra i denna sminkningen i helheten :P
Johanna Fåglund

Jäklar vilken glammig dramatisk look. :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

fint

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fy vilken snygg sminkning!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, så himla fint :D :D D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Wow! Riktigt fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggt! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken jättesnygg sminkning! Bra jobbat! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Du är verkligen jätte duktig på smink och foto! :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: