Källsjö, 4 Oktober

I lördags var jag ute två gånger och fotade innan vi åkte in till Ullared. Först på morgonen i det fina ljuset och sen lite senare då jag, Tobias, mamma och pappa gick ut på en lite längre promenad med Elton. Var jättehärligt väder verkligen! 
 
Älskar spindelnät med dagg i! 
 
Och sånt här ljus! 
 
Solstrålarna <3 
 
Och nu börjar bilderna från andra promenaden. Denna hösten ser jag hjärtan typ överallt :p Här är ett som jag hittade. 
 
Fanns två får en liten bit ifrån stugan. Elton var väldigt intresserad utav dom, men dom verkade inte lika intresserade av Elton :p 
 
Nere på stranden vid sjön blev det fart på Elton :p Han är kanske liten, men hur snabb som helst och väldigt svårfotad!
 
Posearen :p 
 
Ännu ett hjärta, fast väldigt litet :p 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Nikon 50mm 1.4 / Tamron 90mm 2.8 macro 

Ååå faktiskt! Var i Norge är ni? Äger ni en stuga där eller hyr?

Svar: Detta är inte i Norge, min familj hyr en stuga ibland i källsjö som ligger i Halland nära ullared :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!! Som vanligt då det gäller dig ;)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åherregud, dör lite av solstrålebilderna !

Svar: Ja, jag dog lite på riktigt när jag såg det :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: